Previous Next

Praca Koła CMI nie została zawieszona. Obecnie uczniowie biorą udział w etapie lokalnym ogólnopolskich zawodów algorytmicznych w projekcie CMI w kategorii Gremliny. Utworzone zostały 4 zespoły dwu- lub trzyosobowe, w których członkowie Koła wspólnie pracują on-line nad rozwiązaniami. Odpowiedzi wysyłane są do automatycznego sprawdzenia przez platformę CMI. Wyniki 6 kwietnia. Trzymamy kciuki!

Powyżej przedstawiamy zdjęcia, które zostały zrobione podczas ostatniego (sprzed zawieszenia zajęć dydaktycznych), stacjonarnego spotkania Koła CMI.
Maja z Pawłem zajmowali się programowaniem mBota. Napisali program umożliwiający robotowi śledzenie czarnej linii na planszy. Pozostałe osoby przygotowywały się w grupach do zawodów algorytmicznych rozwiązując zadania programistyczne.

 

Właśnie otrzymaliśmy informację, że Jakub i Szymon z klasy IIb, startujący w programie „O złoty indeks Politechniki Śląskiej”, zdobyli tytuły laureatów I stopnia w dziedzinie informatyki, a Jakub również z matematyki. Oznacza to, że już dziś zagwarantowali sobie miejsce na pierwszym roku studiów na wybranych Wydziałach Uczelni. Gratulujemy sukcesu, wiedzy i umiejętności, cieszymy się ogromnie :)
Ciekawe jakie to uczucie być już jedną nogą studentem?

 

Z wielką radością informujemy, że zgłoszony przez Panią dr Małgorzatę Szymaszek projekt mobilnej stacji kosmicznej otrzymał minigrant z Centrum Nauki Kopernik w Warszawie w ramach konkursu „Kreatorzy Marzeń 2020”. Zaprojektowaniem schematu stacji zajął się Kamil z klasy IIb, narzędziownik i kosztorys został opracowany przez Bartka również z klasy IIb.

Do organizatorów konkursu wpłynęły 82 zgłoszenia, lecz tylko 20 otrzymało dofinansowanie. Zrealizowane konstrukcje będą prezentowane przez zespoły twórców podczas wydarzeń programowych organizowanych w Centrum Nauki Kopernik. Fundatorem minigrantów jest firma Boeing.

Więcej o konkursie „Kreatorzy Marzeń 2020” można przeczytać na stronie CNK.

W związku z zawieszeniem zajęć lekcyjnych w dniach 12-25 marca 2020 r. oraz wprowadzeniem zasad bezpieczeństwa informujemy, że obsługa administracyjna Szkoły będzie prowadzona wyłącznie formie elektronicznej. Wszelkie sprawy dotyczące Szkoły prosimy kierować mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kontakt naszych Uczniów i Rodziców z Nauczycielami i Dyrektorem Szkoły będzie odbywał się poprzez dziennik elektroniczny.

Od poniedziałku, 16 marca, rusza w naszej Szkole nauczanie e-learningowe. Instrukcja zalogowania się na platformę edukacyjną zostanie przesłana jeszcze dziś poprzez dziennik elektroniczny do wszystkich Uczniów i Rodziców.

Telefoniczny dyżur Dyrektora Szkoły odbędzie się: w dniach 16, 19, 23 i 25 marca w godz. 9.00-12.00, pod nr tel. 32 400 30 75.